Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:561
Wczoraj:835
W tygodniu:5077
W miesiącu:23576
Ogólnie:4119980

Kto jest online

7
Online

sobota, 26, wrzesień 2020 16:34

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Aby poprawić swoją wytrzymałość najlepszym rodzajem wysiłku jest wykonywanie krótkich serii intensywnych ćwiczeń kardio z krótkimi przerwami na odpoczynek. Osoby, które nie uprawiają regularnie sporu mogą wykonywać około 3-4 serie treningowe w tygodniu, z zachowaniem pomiędzy nimi jednodniowej przerwy na regenerację. Osoby bardziej zaawansowane powinny trenować około 2-3 razy w tygodniu, a w celu podtrzymania efektów 1 raz w tygodniu...

Przed każdym treningiem należy oczywiście przeprowadzić rozgrzewkę, a po zakończonej sesji treningowej rozciąganie. Przykładowe ćwiczenia na wytrzymałość to skoki w bok na jednej nodze. Stajemy na prawej nodze, lewą uginamy w kolanie pod kątem prostym i kierujemy do tyłu. Skaczemy w lewo i prawo zachowując szybkie, miarowe tempo. Wykonujemy około 16 powtórzeń zamieniamy nogę. Kolejne przykładowe ćwiczenie to przysiady z podskokiem. Robimy głęboki przysiad, ręce możemy złączyć przed sobą, następnie prostując nogi wybijamy się do góry wykonując wysoki podskok, i następnie od razu przechodzimy znów do przysiadu. Ćwiczenie również wykonujemy około 16 razy. Kolejne przykładowe ćwiczenie to skoki w przód i tył na jednej nodze. Stajemy na jednej nodze i skaczemy do przodu i do tyłu najszybciej jak możemy. Ćwiczenie wykonujemy po około 16 razy na każdą nogę. Kolejne ćwiczenie to burpees, stoimy prosto, robimy przysiad, dotykamy rękami podłogi i jednym dynamicznym skokiem wyrzucamy nogi do tyłu przechodząc do pozycji deski. Następnie w taki sam sposób wracamy do przysiadu i wstając należy wyskoczyć do góry. Ćwiczenie również wykonujemy około 16 razy. Ćwiczenia, które możemy jeszcze wykonywać to np. rozkroki w półprzysiadzie, przeskoki ze zmianą nogi czy wspinaczka.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 616 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO