Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:989
Wczoraj:1223
W tygodniu:5398
W miesiącu:37728
Ogólnie:2166724

Kto jest online

14
Online

czwartek, 28, lipiec 2016 19:56

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

Sterydy anaboliczne "Czarna Księga - Cała Prawda"

Czarna Księga

DOPING IN BODYBUILDING - JOHN BULL

Doping in bodybuilding - John Bull

Wybraliście się do centrum Lublina i nie macie gdzie zaparkować?

Myślicie o otwarciu nowego biznesu lecz brakuje wam lokalu

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z ofertą wynajmu powierzchni usługowo - handlowych o pow. 36m2, 37m2 i 660 m2 ,    

Oferta wynajmu lokali użytkowych - Dawne kino Wyzwolenie

 Mamy przyjemność zaprosić na profesjonalne seminarium z zakresu żywienia i suplementacji. Jeżeli chcesz uzyskać sprawdzone porady w zakresie prawidłowego i bezpiecznego dla zdrowia  przygotowywania potraw, kuchni pozwalającej zachować szczupłą sylwetkę- dobrze trafiłeś. Jeżeli chcesz dowiedzieć się dlaczego od wielu miesięcy bezskutecznie próbujesz zbudować imponującą muskulaturę lub trwale schudnąć-  również to szkolenie kierowane jest do Ciebie!  Modelowanie sylwetki rozpoczyna się tak naprawdę w kuchni. Naszym celem jest położenie kresu popularnym mitom panującym w zakresie żywienia i podstawowej suplementacji. Poza przekazywaniem fachowej, praktycznej wiedzy będziemy na żywo przygotowywać bezpieczne dla zdrowia, dietetyczne dania, które będziecie mogli spróbować. Szkolenie kierujemy do wszystkich chcących ugruntować swoją świadomość żywieniową. 

Nasi utalentowani zawodnicy Klubu Sportowego Paco, Michał Soczyński i Wiktor Szadkowski są od 27. 07 – 08. 08. 2016r. na Zgrupowaniu szkoleniowym Młodzieżowej Kadry Narodowej (Młodzieżowiec, Junior) w Zakopanem. Oprócz nich jest 14 innych talentów pięściarskich, którzy szkolą się i ciężko trenują mimo ...wakacji :) W dwóch słowach... no excuses!!!

 Ci którzy już nie są nałogowymi palaczami dokładnie wiedzą o czym mówię. A Ci którzy się przymierzają do rzucenia palenia na pewno obawiają się jedynego skutku ubocznego, jakim jest przybranie na wadze. Faktem jest, że palenie papierosów pomaga utrzymać stałą wagę ( tak- podczas palenia papierosów nasz organizm spala kalorie) ale ma przykre konsekwencje zdrowotne. Tycie po odstawieniu papierosów to częsta reakcja organizmu. 

 Podstawą każdego treningu są mocne plecy. Mięśnie pleców jak i brzucha są mięśniami stabilizującymi. Jeśli marzy wam się atletyczna i wysportowana sylwetka na poważnie potraktujcie trening pleców. A dlaczego właśnie plecy? Zapraszam do dalszej części artykułu.

 Raz na jakiś czas w sklepie z odżywkami, zjawia się osoba, która nic nie kupując zadaje pytanie, czy odżywki są szkodliwe? Pytanie często zamienia się w słowotok, w którym taka osoba stara się przekonać doświadczonego sprzedawcę swoimi argumentami, że chemia, że jak nic sterydy, że wywołuje szereg szkodliwych bliżej niezidentyfikowanych chorób i jeszcze więcej skutków ubocznych ;)  Na koniec dostaje się samym trenującym... koksy, sterydziarze to czasem najlżejsze określenie.

 Lato zwykle motywuje do treningów, słońce świeci, chce się żyć a co gdy brak Ci sił do czegokolwiek, a ciuchy z poprzedniego sezonu czekają na lepsze czasy, kiedy to wreszcie się w nie zmieścisz. Krótka przebieżka po wujku google i od razu pierwsza porada - "Spójrz krytycznie w lustro, ewentualnie stań na wagę". Czy to taka dobra porada, warto by się nad tym zastanowić, zamiast motywacji może wyniknąć załamka. Z drugiej strony odwrotu nie ma, stanęliśmy przed faktem, który chcąc nie chcąc trzeba w końcu przyjąć do wiadomości. Już wiemy, że jest źle, czas się ogarnąć.Dobra koleżanka to podstawa, najlepiej gdy wyglada jak milion dollarów. Motywacja poziom epicki :D

W takie upały jedyną słuszną decyzją jest zorganizowanie sobie weekendu czy całego urlopu gdzieś w okolicach morza albo jeziorka. A wiadomo jak dużo czasu i woda to jeść się chce i to podwójnie. Liczni sklepikarze mamią kebabami, goframi lodami, wszystko smaczne tłuste i kaloryczne.
Tymczasem jedząc sobie takie przysmaki warto mieć na uwadze badania naukowców, którzy wykazali, że po obfitym posiłku organizm potrzebuje 180 minut, aby zmagazynować w naszym organiźmie tłuszcz.

Starość nie radość – mówi stare przysłowie. Zmarszczki na twarzy się rozmnażają, ciągle plączą się imiona wnuczków, a dystans z pokoju do kuchni każdego dnia zdaje się wydłużać. Główne zmiany dotyczą jednak zdrowia i tego, co się dzieje w środku. Z wiekiem dochodzi do rozwoju osteoporozy, czyli stopniowej utraty gęstości mineralnej kości, która prowadzi do potencjalnie większej ich łamliwości. Można także zaobserwować dużą utratę masy mięśniowej – stan nazywany sarkopenią – który prowadzi z kolei do ograniczenia mobilności i sprawności.

Nasza sylwetka nie będzie rosnąć bez zapewnienia mięśniom regeneracji. Po jakimś czasie treningów, zmieniania obciążenia, liczby serii i różnych modyfikacji, organizm zaczyna się w końcu buntować. Ulega urazom, reaguje stagnacją bądź spadkami formy. Niestety, podczas ćwiczeń tracimy zasoby glikogenu, mięśnie męczą się i uszkadzają, ale nie rosną. Pamiętajmy, że trening jest tylko bodźcem stymulującym do wzrostu. Regeneracja rozpoczyna się już po treningu - uzupełnianiem zasobów energetycznych. Jedynie prawidłowa regeneracja jest w stanie zapewnić dobre samopoczucie i powrót do sił. Aby dobrze przebiegała, należy zwrócić uwagę na kilka czynników.

 We wcześniejszym artykule dotyczącym termogeników wspomniałam o efedrynie. Oto kilka ciekawostek na jej temat.  

Zacznijmy od tego że Efedryna nie jest dopuszczona do sprzedaży jako suplement diety! Znajduje się na liście zabronionych środków dopingujących, opracowanej przez Światową Agencję Antydopingową (WADA). Jest stymulantem i jedna z najbardziej efektywnych a jednocześnie kontrowersyjnych substancji stosowanych w procesie odchudzania. Jest silnym czynnikiem utraty tłuszczu oraz stymulatorem centralnego układu nerwowego (szczególnie w połączeniu z kofeiną). Na Bliskim Wschodzie efedryna znalazła zastosowanie w leczeniu astmy, gorączki, dreszczy czy przeziębienia.

 Każdemu z nas zależy na pozbyciu się zbędnej tkanki tłuszczowej, często pomocą służą wtedy termogeniki. Jak one działają i co w nich jest?

Termogeniki to substancje, które powodują uwalnianie ciepła z organizmu. Substancje te prowadzą do powstania podwyższonego metabolizmu, zwiększenia wydatków energetycznych i przyspieszenia spalania tkanki tłuszczowej. Termogeniki występują w naturalnej postaci w niektórych środkach spożywczych. W praktyce częściej stosuje się suplementy – preparaty, które zwiększają metabolizm i termogenezę w stanie odpoczynku i podczas treningu.

 

 FitMax® Octagon to zestawienie odpowiednio dobranych składowych, pogrupowanych w cztery synergistycznie działające kompleksy. Niemal natychmiast odczuwalny jest matrix energetyzujący, w skład którego wchodzą: kofeina, wybrane aminokwasy oraz ekstrakty roślinne. Tym samym FitMax® Octagon odpowiada za zwiększenie motywacji, koncentracji oraz pobudzenie organizmu. Poprawę wytrzymałości potęguje połączenie: beta-alaniny, winianu L-karnityny, magnezu z witaminą B6 oraz odpowiednio wyselekcjonowanych ekstraktów roślinnych. Zestawienie kilku form kreatyny z BCAA przekłada się na wzrost siły oraz intensyfikację efektu antykataboliczno-anabolicznego, zarówno w krótkiej, jak i dłuższej perspektywie czasu.

Wiele kobiet, gdy tylko dowiadują się, że są w ciąży, stwierdza, że choć wcześniej całkowicie zrezygnowały z ruchu, to teraz, dla dobra dziecka, zaczną intensywnie ćwiczyć. Inne kobiety, niejednokrotnie pod wpływem otoczenia, porzucają aktywność fizyczną bojąc się, że jakikolwiek wysiłek i spocenie się mogą wyrządzić krzywdę maluchowi. A jak jest w rzeczywistości? Ćwiczenia stanowią świetne przygotowanie do porodu – pod warunkiem, że ich rodzaj i intensywność zostaną odpowiednio dobrane!!

 U wielu osób to niemal codzienność. Trening, cardio, a na zakończenie sauna. Czy to naprawdę takie dobre? Korzystanie z sauny wpływa pozytywnie na relaks oraz regenerację. Naprzemienne nagrzewanie i schładzanie ciała jest bardzo korzystne dla układu krwionośnego. Mitem jest natomiast, że sauna pomaga w odchudzaniu. Jedyne czego się na niej pozbywamy – to wody z organizmu. W wyniku korzystania z sauny może więc obniżyć się nieznacznie nasza masa ciała, głównie za sprawą odwodnienia.

 O tym jak palenie papierosów oddziałuje na nasze płuca, serce i układ krążenia oraz jakie choroby powoduje nikomu nie trzeba tłumaczyć. A jak oddziałuje na nasza sprawność fizyczną? Dym papierosowy to źródło trujących substancji, które z każdym wdechem przedostają się poprzez płuca do naszego organizmu. Ilość substancji szkodliwych w jednym papierosie jest porażająca, aktualnie poznano około 4987 związków, a do najbardziej znanych i niebezpiecznych należą: nikotyna, tlenek węgla oraz substancje smoliste. Nic więc dziwnego, że owe „białe walce” oddziaływają negatywnie na zdrowie, a co za tym idzie na naszą sprawność fizyczną.

 Stawy i kości oraz mięśnie ulegają codziennie procesom degeneracji i regeneracji, dlatego zapewnienie odpowiedniej ilości składników niezbędnych do ich odbudowy jest konieczne dla zachowania przewagi procesów tworzenia nad niszczeniem, przebiegających w tkankach, o kluczowym znaczeniu dla zachowania sprawności fizycznej.  Podstawowe znaczenie ma dieta – ponieważ skład i ilość pokarmu wpływają na zaopatrywanie tkanki chrzęstnej i kostnej w substancje odżywcze: budulcowe (białko, mikroelementy) i o charakterze regulatorowym (witaminy).

Diety niskowęglowodanowe, chociaż budzą wiele kontrowersji, to mogą stanowić skuteczny sposób na pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Problem polega na tym, że nie wszyscy dobrze je tolerują. Niektóre osoby po obniżeniu węglowodanów doświadczają uczucia zmęczenia, spadek zdolności wysiłkowych czy też mają problemy z koncentracją. Co wtedy?

Aminokwasy rozgałęzione, czyli BCAA, to mieszanka trzech aminokwasów: leucyny, waliny i izoleucyny. Wszystkie z nich są uważane za aminokwasy niezbędne, ponieważ nasz organizm nie jest ich w stanie wytworzyć, a jednak są nam potrzebne do przeżycia, dlatego też muszą być dostarczane z dietą lub suplementami. Są niemal w pełni metabolizowane w mięśniach w przeciwieństwie do wszystkich innych aminokwasów, które mogą być oksydowane lub przemieniane w wątrobie.

 Nie wiadomo skąd, upowszechnił się pogląd, że konsumpcja pokarmu w godzinach wieczornych jest istotnym zagrożeniem dla zdrowia i sylwetki. Istnieje naprawdę spora grupa osób, która wierzy, iż kolacje należy jeść przed zachodem słońca lub najlepiej – w ogóle z niej rezygnować. Nie jest to szkodliwe jeśli nie prowadzimy intensywnych treningów ale w przeciwnym razie, cokolwiek by się nie działo, to po zakończeniu treningu po prostu koniecznie należy coś zjeść. Dlaczego? 

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy











 























OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 389 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO