Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:12
Wczoraj:1921
W tygodniu:3990
W miesiącu:45176
Ogólnie:2256321

Kto jest online

11
Online

środa, 28, wrzesień 2016 00:06

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

DOPING IN BODYBUILDING - JOHN BULL

Doping in bodybuilding - John Bull

Wybraliście się do centrum Lublina i nie macie gdzie zaparkować?

Myślicie o otwarciu nowego biznesu lecz brakuje wam lokalu

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z ofertą wynajmu powierzchni usługowo - handlowych o pow. 36m2, 37m2 i 660 m2 ,    

Oferta wynajmu lokali użytkowych - Dawne kino Wyzwolenie

 Znana jest data kolejnego szkolenia organizowanego przez Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów SYLWETKA :) IV moduł Kursu Trenera w Kulturystyce odbędzie się w ostatni weekend października tj. 29.10-30.10.2016 w klubie przy ulicy Kiepury 5b.
Obecność obowiązkowa !!! :) Program szkolenia już wkrótce !!!!

Już w najbliższą niedzielę 2 października o godzinie 14:00 w sklepie Vitamin-Shop w Galerii Zielonej w Puławach odbędzie się wielka akcja promocyjna firmy

Nex Pro Nutrition!  
Przy zakupie dowolnych produktów na minimum 100zł, w prezencie otrzyma odżywkę białkową NPN Nex Pro 700 gr :)


Serdecznie wszystkich zapraszamy do Vitamin-Shopu w Galerii Zielonej w Puławach przy ul. Lubelskiej 2! Naprawdę warto!

Dieta zgodna z grupą krwi opiera się na założeniu, że w grupie krwi zapisany jest najlepszy dla każdego z nas sposób odżywiania, przekazany w genach przez praprzodków. Autorzy diety zgodnej z grupą krwi polecają ją nie tylko jako sposób na schudnięcie, ale jako nowy styl życia. Dieta zgodna z grupą krwi pozwala na spożywanie wielu produktów, nie jest monotonna. Chudniesz wolniej, ale mniejsze jest ryzyko efektu jo-jo. Jednak większość naukowców, uważa że niestety jej skuteczność nie jest potwierdzona, a radykalne obcięcie pewnych produktów może odbić się na zdrowiu.

Ćwiczenia rozciągające mięśnie są bardzo istotnym elementem treningu kulturystycznego. Rozciąganie powinno być częścią prawidłowej rozgrzewki, jak również sposobem wyciszenia organizmu po treningu.

Intensywność - na to pojęcie składa się wiele czynników, jak: ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, wielkość stosowanego ciężaru, długość przerw wypoczynkowych pomiędzy poszczególnymi seriami, ćwiczeniami i treningami, tempo ruchu podczas wykonywania ćwiczeń. Manipulując tymi czynnikami regulujemy poziom intensywności.

Poza przemyślanym i dobrze skomponowanym treningiem oraz odpowiednią dietą, jest to najważniejszy czynnik decydujący o przyroście(lub jego braku)masy mięśniowej. Należy pamiętać, że mięśnie rosną właśnie podczas odpoczynku i bez stworzenia im odpowiednich warunków do niego, nie można liczyć na ich rozwój.

Rozgrzewka jest najważniejszą i nieodzowną częścią każdego treningu. Dzięki rozgrzewce prawdopodobieństwo kontuzji podczas ćwiczeń znacznie się obniży, a Twoje osiągi podczas treningu będą lepsze. Rozgrzewka zajmie około 15 minut. Rozgrzane mięśnie są bardziej wydajne, a ćwiczenia w głównym treningu wykonuje się przyjemniej, ponieważ ciało jest do nich przygotowane. Jak już wiadomo rozgrzewka jest bardzo istotnym elementem treningu. Zaniedbanie jej lub wykonanie niepoprawnie może być przyczyną wielu, często niebezpiecznych kontuzji. Każdy trening, nawet lekki powinien być nią poprzedzony. Jak powinna wyglądać rozgrzewka?

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania sobie dodatkowej porcji pysznej szarlotki, to także umiejętność obrony własnych przekonań i słuszności własnego postępowania czy myślenia. Ludzie asertywni jasno wytyczają granicę, bez stresu rezygnując z działań czy zachowań, które utrudniają im osiągnięcie wyznaczonego celu. Określenie „bez stresu” ma tutaj kluczowe znaczenie – pomaga budować poczucie własnej skuteczności i pewność siebie, również w okresie pracy nad sylwetką. Stanowi atrybut ludzi sukcesu, zdecydowanie warto o tym pamiętać. Bo zazwyczaj jest tak, że rezygnujemy ze zdrowego jedzenia czy też kolejnego treningu, by nie zostać wykluczonym z grupy lub nie zostać uznanym za dziwaka…

 Zapraszam do zapoznania się z programem trzeciego modułu, Duo szkolenia na trenera Sylwetki w Kulturystyce i Fitness. Termin kolejnego zjazdu to 3-4 września. Wszystkich uczestników a także tych, którzy chcieliby jeszcze dołączyć do sylwetkowiczów, serdecznie zapraszamy. Są jeszcze wolne miejsca! Zapisz się już dziś i korzystaj z wiedzy najlepszych szkoleniowców! Leszek Michalski znakomity trener, dietetyk, były szkoleniowiec kadry narodowej juniorów w kulturystyce. Zapraszamy do skorzystania również z innych szkoleń organizowanych przez Stowarzyszenie Sylwetka, więcej informacji znajdziecie na stronie www.sylwetka.org .

 Boks to dyscyplina sportu, która z roku na rok staje się coraz bardziej popularna. Dowodem tego jest mocna i liczna sekcja bokserska w naszym Klubie, która na swoim koncie ma liczne sukcesy. Sekcja to nasi wspaniali Trenerzy i przede wszystkim WY :) W każdym momencie możecie się zapisać i przyłączyć do naszej wielkiej rodziny bokserskiej :) http://paco.pl/boks.html
Serdecznie zapraszamy :)

Poniżej w linku znajdziecie aktualny grafik a także cennik. Zapisując się na zajęcia w jednym z naszych klubów, macie możliwość uczęszczania na wszystkie zajęcia, które odbywają się w obu naszych klubach. Trenujcie z najlepszymi !!!! Do zobaczenia :)

Nikogo chyba nie trzeba przekonywać, że bieganie to doskonała forma aktywności fizycznej. Uprawiając jogging, możemy zapobiegać chorobom serca, osteoporozie, cukrzycy, nowotworom, nerwicom, depresji i wielu innym cywilizacyjnym zmorom. Najnowsze badania naukowe wykazały nawet korzystny wpływ joggingu na inteligencję. Podczas biegania w naszym mózgu wytwarzają się endorfiny, czyli tzw. hormony szczęścia, które działają przeciwbólowo, dają poczucie relaksu i zmniejszają niepokój. Kształtujemy również sylwetkę – przez godzinę truchtania jesteśmy w stanie spalić około 900 kalorii !

Co możemy zrobić ze skorupkami po jajkach? Większość ludzi wyrzuca je do kosza. Jeśli hodujemy kury, skorupki zwykle oddajemy właścicielkom (kury je zjadają), czasem też kompostujemy je. Skorupki jaj są jednym z najlepszych źródeł wapnia, który jest przyswajalny przez organizm w ok. 90%. Oprócz wapnia w skorupce zawarte są wszystkie niezbędne dla organizmu makro i mikroelementy: magnez, cynk, żelazo, fluor, siarka, krzem, molibden, selen, stront - łącznie ponad 25. Skład skorupki jest bardzo podobny do składu kości i zębów.

Dzisiaj w Klubie Paco przy ul. Kiepury gościliśmy dwójkę znakomitych wykładowców i kucharzy w jednym :) Na dzisiejszym seminarium " Świadome Odżywianie" słuchacze mieli możliwość dowiedzieć się wielu ciekawych informacji i zagadnień odnośnie białek, węglowodanów i tłuszczy ale nie tylko, bo spróbowali też dwóch przepysznych deserów i zupy z gruszki i pietruszki na bulionie z kurczaka ;) 
Profesjonalizm i pierwsza klasa jak zawsze :-) Zapraszam do obejrzenia zdjęć i niech żałują Ci co nie byli! 

To co bezkarnie możesz jeść mając tylko 20 lat, po 30 – stce zacznie przyczyniać się do wałeczków na brzuchu, a po 50 – tce spowoduje poważną nadwagę. Z upływem lat wolniej spalamy kalorie ( to wina metabolizmu ) mniej się ruszamy, spada tez wydolność organizmu. Dlatego ja jako dietetyk układam diety zindywidualizowaną dietę i zawsze na początku biorę pod uwagę wiek i ryzyko chorób, które potencjalnie mogą się pojawić, kiedy mamy czterdzieści i więcej lat.

Trening Tabata jest interwałowym treningiem metabolicznym angażującym mięśnie ciała i zwiększającym metabolizm. Tabata to metoda treningowa opracowana w latach 90. przez naukowca z Japonii - Izumiego Tabatę. Początkowo nowa metoda treningowa była przeznaczona dla łyżwiarzy szybkich, jednak z czasem zyskała popularność także wśród zwolenników fitness. Trening Tabata jest szczególnie polecany osobom, które dążą do redukcji poziomu tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonuje się docelowo 2-3 razy w ciągu tygodnia. Trening jest bardzo intensywny i wykonuje się go przy jednoczesnym obciążeniu własnego ciała. Głównym celem treningu jest poprawa anaerobowej i aerobowej wydolności. Trening Tabata zwiększa wytrzymałość i poprawia wydolność organizmu, a do tego jedna sesja trwa zaledwie 4 minuty.

Witaminy i składniki mineralne (minerały) zawarte w warzywach mają tę zaletę, że są łatwo przyswajalne. Niemniej ich wadą jest niezbyt wysoka odporność na tlen, światło a zwłaszcza na wysoką temperaturę. Chcąc zapobiec utracie cennych składników odżywczych trzeba zwrócić uwagę przede wszystkim na prawidłowy sposób gotowania. Nie bez znaczenia jest też stan świeżych warzyw. Kupując warzywa warto zwrócić uwagę na to, czy są odpowiednio twarde i nieuszkodzone. Nie powinny być pomarszczone, przywiędłe i miękkie, a już tym bardziej uszkodzone. Takie cechy świadczą o tym, że większość witamin i minerałów już zostało utraconych.

Prawidłowa kolejność ćwiczeń w czasie treningu jest ważna z punktu widzenia skuteczności aktywności fizycznej. Większość osób, które systematycznie ćwiczą nie korzysta z pomocy trenera. Zdecydowana większość systematycznie ćwiczących osób samodzielnie układa swoje treningi. Warto jednak pamiętać o tym, że o ich skuteczności decyduje spełnienie licznych kryteriów. Jednym z nich jest odpowiednia kolejność ćwiczeń w treningach.

 Już jutro w Klubie Sportowym Paco o godzinie 12:00 odbędzie się profesjonalne seminarium Świadome Odżywianie zorganizowane przez Katarzynę Matellę. Szkolenie odbędzie się w godzinach od 12:00 do 18:00.

W programie szkolenia będzie między innymi: 

- Najbardziej złudne mity żywieniowe.
- Odwieczny problem. Co tuczy?  Węglowodany czy tłuszcze?
- Dlaczego mimo „zdrowego” odżywiania się możemy łatwo przytyć?
- Owocowe kłamstwa. Od owoców tyjemy!

Nowa firma, Nex Pro Nutrition w naszych punktach wymaga przetestowania ;) Zawodniczka naszego klubu, Luiza Szarecka (pseudonim Precelek :), która będzie startowała już niedługo w fitness sylwetkowym, postanowiła kupić odżywkę białkową Whey Nex Pro 700g. Małe opakowanie, koszt 45zł, smak - biała czekolada. Przyszedł czas, żeby po treningu rozrobić sobie solidną porcję białeczka z wodą.

 Jestę hardkorem ;) Mogę to o sobie powiedzieć, bo zrobiłam i jedno i drugie. Przestałam kopcić fajki po tym jak trener dał mi taki wycisk na treningu, że odechciało mi się palić, poza tym zapowiedziałam sobie, że dzień po swojej imprezie urodzinowej rzucam to g.... :) Ale to też nie było tak, że rzuciłam sobie na "sucho".

 Jesteś na diecie redukcyjnej, a mimo to, nie widzisz żadnych efektów? Prawdopodobnie błąd leży w komponowaniu posiłków. Poniżej prezentujemy 24 produkty i potrawy, których musisz się wystrzegać, jeśli nie chcesz, aby zniweczyły Twoje wysiłki. Pamiętaj, że dieta redukcyjna nie jest zwykłym ograniczeniem kalorii, ale schematem żywieniowym bazującym na poznaniu swojego metabolizmu i zapotrzebowania energetycznego.

Co jeść? – to czego organizm potrzebuje. A czego potrzebuje? – bez wątpliwości pokarmu lekkostrawnego, zdrowego i pożywnego. Skąd wiedzieć, co jest zdrowe i lekkostrawne? – informacji dostarcza samo ciało, trzeba tylko umieć je słuchać. Jak jeść? – z uwagą, spokojem i koncentracją. Po co spożywany posiłki? – dla uzupełnienia energii i dostarczenia składników budulcowych komórkom naszego organizmu.

Wytrzymałość to zdolność organizmu do wykonywania długotrwałej pracy o określonej intensywności. Można ją mierzyć w jednostkach czasu, takich jak minuty czy sekundy, bądź w jednostkach pracy. Węglowodany natomiast to najważniejszy makroskładnik, znajdujący się w pożywieniu. Ich ilość w naszej diecie powinna być największa. Z punktu widzenia zdrowia na uwagę zasługują jedynie węglowodany złożone, takie jak skrobia, które w dłuższym okresie czasu dostarczają energii, umożliwiając wyrównany poziom glukozy we krwi.

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy

















 





















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 504 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO