Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:762
Wczoraj:912
W tygodniu:4234
W miesiącu:28170
Ogólnie:4022217

Kto jest online

10
Online

piątek, 29, maj 2020 21:09

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Czy ćwiczenia fizyczne wpływają na nasz mózg? Oczywiście, że tak ćwiczenia fizyczne poza poprawą sprawności i wyglądu doskonale wpływają także na stan zdrowia, a w szczególności na pracę naszego mózgu. Aktywność fizyczna usprawnia procesy myślowe, poprawia stan zdrowia psychicznego i rozwija hipokamp odpowiedzialny za zdolności poznawcze. Ale aby trening fizyczny niósł korzyści prozdrowotne musimy wiedzieć jak ćwiczyć. Nie powinniśmy notorycznie się przeciążać, ćwiczyć bardzo źle technicznie oraz jeżeli nie dbamy...

Zapraszamy serdecznie Wasze pociechy, te młodsze i te starsze na zajęcia z boksu 🔥👊🔥

Trening wzmacnia organizm i uczy współpracy. Wspiera równomierny rozwój ciała, wzmacnia mięśnie, poprawia szybkości, zwinności i koordynacje ruchową oraz pozytywnie wpływa na kształtowanie prawidłowej postawy.

Zajęcia dla dzieci i młodzieży odbywają się w poniedziałki, środy i piątki o godz. 19:00 w Klubie Sportowym Paco na Czechowie (ul. Jana Kiepury 5b).

Bardzo udana reaktywacja Rowerów i wielki powrót naszej Beatki 🚴‍♀🔥💪
Serdecznie zapraszamy na zajęcia, które odbywają się w Klubie przy ulicy Zana 72 w każdą środę o godzinie 18.00.
Rowery są jedną z najbardziej dynamicznych form treningu aerobowego.
Jest to świetny sposób na wymodelowanie sylwetki, poprawienie ogólnej kondycji, co ma niebagatelny wpływ na zdrowie. Przy okazji pozwala oderwać się od codzienności i poprawia samopoczucie.
Trening na rowerze spinningowym jest praktycznie dla każdego, niezależnie od wieku czy kondycji fizycznej.

Trening na worku bokserskim to doskonałe dopełnienie treningów.
Pomaga wypracować dokładność ciosu, siłę uderzenia, a także wzmocnić technikę i poprawić refleks.
Serdecznie zapraszamy na boks !!!
Treningi odbywają się:
🥊W Klubie Sportowym Paco przy ulicy Zana 72 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 i 15:30.
W sobotę o godzinie 9:00.
🥊W Klubie przy ulicy Kiepury 5b od poniedziałku do piątku o godzinie 20:00.
W poniedziałku środy i piątki o godzinie 19:00 (grupa początkująca: dzieci i młodzież).
Mile widziany każdy! Niezależnie od wieku, płci, umiejętności i poziomu zaawansowania 💪🏼👊🏼🔥

Przysiady 😍😍😍

Przysiad bułgarski (z hantlami, ze sztangą... 😉) to ćwiczenie, które jest świetnym urozmaiceniem zwykłych przysiadów. 

Podczas wykonywania ćwiczenia bardzo intensywnie pracują mięśnie:

✔️czworogłowy

✔️pośladkowe (wielki, średni i mały)

✔️grupa m. kulszowo-goleniowych.

Bez techniki ani rusz! Jak wykonać przysiad bułgarski ??

Kofeina w kapsułkach to skoncentrowane źródło wysokiej jakości kofeiny bezwodnej, która wspiera organizm w okresie zwiększonej aktywności fizycznej i psychicznej. Zawarta w produkcie kofeina wspomaga koncentrację, przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i senności, a także poprzez swoje właściwości energetyzujące wspomaga pobudzenie organizmu i jego możliwości wysiłkowe.

www.sklep.paco.pl

 

Śniadanie jest bardzo ważnym posiłkiem i nie powinniśmy go pomijać. Śniadanie powinno być odpowiednio zaplanowane aby mogło spełnić swoją funkcję. Niestety ale są produkty, których lepiej unikać na śniadanie. Lepiej ich nie jeść na pusty żołądek, bo pogorszą pracę organizmu oraz nasze samopoczucie. I tak najlepiej jest unikać na pierwsze śniadanie słodyczy. Na przykład kawa a do kawy ciastko na pierwsze śniadanie nie jest dobrym pomysłem. Słodycze są to puste kalorie,

Śniadanie jest pierwszym posiłkiem. Na to jak będzie wyglądać nasz dzień duży wpływ może mieć właśnie śniadanie. Na śniadanie mówi się, że jest ono najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia. Dlatego warto jest wiedzieć, co można jeść na pusty żołądek, a co lepiej unikać, gdyż może pogorszyć pracę organizmu i nasze samopoczucie. Jednym ze składników zdrowego śniadania mogą być orzechy. Orzechy spożywane na czczo wyrównują pH żołądka oraz pobudzają trawienie. Orzechy są pełne błonnika,

☑️Wysokiej jakości koncentrat białka serwatki oraz odpowiednio dobranych mono-, oligo- i polisacharydów
☑️Zawiera węglowodany oraz białko, które przyczynia się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej
☑️Zawiera kompleks witamin,w tym wit. B6, która wspomaga prawidłowy metabolizm protein i glikogenu
☑️Produkt polecany dla sportowców dążących do szybkiego wzrostu masy ciała

 

Nie zwalniamy tempa 💥💥💥

Zapraszamy na zajęcia fitness!

Zajęcia odbywają się:

✔️ RANO w poniedziałki, środy i piątki o godz. 8:30 w Klubie Sportowym Paco przy ul. Zana 72

✔️ w soboty o godz. 11:00, 16:00 i 17:00 w KS PACO na Zana

✔️ oraz PO POŁUDNIU od poniedziałku do piątku w obu naszych Klubach (ul. Zana 72 i ul. Kiepury 5b)

Do zobaczenia na sali treningowej !!!! :)

Cały czas zbieramy 🐾🐹🐾
 
Zachęcamy wszystkich do dołączenia do akcji !
 
Dostępne są 2 lokalizacje :
- Zana 72
- Kiepury 5B

Regularne ćwiczenia stóp, palców, śródstopia i kostek zapobiegają powstawaniu ewentualnych zniekształceń i haluksów. Ćwiczenia rozciągną i wzmocnią mięśnie stóp, zlikwidują ból stóp u osób które często chodzą na szpilkach oraz wspomagają leczenie płaskostopia. Ćwiczenia stóp są jedną z metod na zachowanie naszych stóp w dobrej kondycji. Stopy stanowią bazę podporową naszego ciała. Stopy o ładnym kształcie, smukłe o zachowanych krzywiznach fizjologicznych to stopy aktywne,

Serdecznie zapraszamy na zajęcia Rowery które w każdą środę o godzinie 18.00 prowadzi Beata Sagan 🚴‍♀️
Zajęcia polegające na kontrolowanej jeździe na, odpowiednio przygotowanym do tego typu wysiłku, rowerze stacjonarnym, przy specjalnie przygotowanej do zajęć, muzyce i pod czujnym okiem instruktora fitnessu. Ten rodzaj treningu ma za zadanie poprawę ogólnej wydolności organizmu. Wzrost wytrzymałości, kondycji, siły mięśni oraz spalenie tkanki tłuszczowej.

 

Stretching statyczny czy dynamiczny, który rodzaj ćwiczeń rozciągających powinniśmy wybrać. Wszystko zależy od tego czy jesteśmy przed czy po treningu. Każdy z tych rodzajów stretchingu inaczej wpływa na rozciąganie mięśni. I tak jeżeli jesteśmy przed treningiem powinniśmy wybrać stretching dynamiczny. Przygotuje on nasz organizm do intensywnego wysiłku fizycznego i zapobiegnie ewentualnym kontuzjom. Jeżeli zaś jesteśmy po treningu obowiązkowo powinniśmy wybrać stretching statyczny,

U nas dzisiaj pełna sala na zajęciach wzmacniających z piłkami ! 

Trening na dużej piłce gimnastycznej angażuje wszystkie grupy mięśniowe.

Doskonałe rezultaty osiąga się dzięki niestabilnej powierzchni piłki, która wymusza szukanie balansu ciała. 


Wszystkich serdecznie zapraszamy na fitness! ❤

Karnet miesięczny no limit - 95 zł

3 miesiące - 190 = 2 miesiące + jeden miesiąc GRATIS

karnet pół roczny - 323 zł = jedyne 54 zł za miesiąc

karnet roczny - 536 zł = jedyne 45 zł za miesiąc 

Nowy tydzień !!!
Nowe możliwości !!!
Serdecznie zapraszamy na zajęcia boksu prowadzonych pod okiem trenera Ihora Sikorskyiego 
Zajęcia odbywają się w obu naszych Klubach 
W Klubie Sportowym Paco przy ulicy Zana 72 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30 i 15.30.

W sobotę o godzinie 9.00

W Klubie przy ulicy Kiepury 5b od poniedziałku do piątku o godzinie 20.00.

W poniedziałki środy i piątki o godzinie 19.00 (grupa początkująca: dzieci i młodzież).

Kamil wie co dobre 💪🏼💪🏼💪🏼 i dla tego wybrał białko Paco Power Pure Whey System. Białko odgrywa bardzo ważną rolę w naszym organizmie i pełni dużo bardzo ważnych funkcji. Białko jest podstawowym budulcem mięśni. W skład białek wchodzą aminokwasy endogenne, które nasz organizm musi wytwarzać samodzielnie oraz egzogenne, które należy przyjmować wraz z pożywieniem. Stosowanie białka polecane jest wszystkim,

Na pewnego każdego ze wspinaczy nie trzeba przekonywać do używania magnezji. Daje uczucie suchych i chwytnych dłoni. Wchłania wilgoć z rąk i zwiększa tarcie, dzięki czemu elementy, których chwytamy pewnie leżą w dłoni. Nie można również nie doceniać psychicznego aspektu używania magnezji. Zależnie od sportu w jakim stosujemy magnezje, dodaje pewność siebie, pozwala nam odzyskać spokój, przemyśleć kolejny ruch oraz zyskać czas na rest.

Trening🔥 Trening🔥 Trening 🔥

Serdecznie zapraszany na zajęcia boksu !!!!
↓↓↓

Treningi odbywają się:
🥊W Klubie Sportowym Paco przy ulicy Zana 72 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 i 15:30.
W sobotę o godzinie 9:00.
🥊W Klubie przy ulicy Kiepury 5b od poniedziałku do piątku o godzinie 20:00.
W poniedziałku środy i piątki o godzinie 19:00 (grupa początkująca: dzieci i młodzież).
Mile widziany każdy! Niezależnie od wieku, płci, umiejętności i poziomu zaawansowania 💪🏼👊🏼🔥

 

Plank, czyli deska a inaczej podpór przodem na przedramionach. Jest to ćwiczenie izometryczne, jedno z podstawowych które modeluje mięśnie brzucha. Jego zaletą jest to, że angażuje mięśnie głębokie brzucha, a także wzmacnia mięśnie ramion, kręgosłupa i nóg. Jest to z pozoru proste i mało wymagające ćwiczenie, które angażuje do pracy praktycznie całe nasze ciało. Wyróżniamy następujące rodzaje ćwiczenia; plank pozycja podstawowa, deska z oparciem na przedramionach,

Oczywiście, aby ćwiczenie było efektywne bardzo ważne jest byśmy wykonywali je poprawnie technicznie. Ćwiczenie wykonane prawidłowo powinno wyglądać następująco; klękamy na podłodze, opieramy się na przedramionach zginając ręce w łokciach pod kątem prostym. Barki powinny znajdować się dokładnie nad łokciami. Następnie opierając się na palcach stóp unosimy tułów, napinamy mięśnie brzucha. Pamiętamy,

Występuje kilka rodzajów ćwiczenia, dzięki czemu nie jest one nudne ani monotonne. Każda z wersji deski wzmocni wszystkie części naszego ciała. Warto jest wprowadzić deskę do swojego planu treningowego, dzięki czemu będzie on urozmaicony i damy naszym mięśniom dodatkowy bodziec do rozwoju. Plank możemy modyfikować na wiele sposobów, dzięki czemu uzyskamy nowe, trudniejsze i bardziej efektywne ćwiczenie. Rodzaje ćwiczenia to między innymi; plank z dociąganiem nogi do boku,

Serdecznie zapraszany na zajęcia boksu !!!!
↓↓↓

Treningi odbywają się:
🥊W Klubie Sportowym Paco przy ulicy Zana 72 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 i 15:30.
W sobotę o godzinie 9:00.
🥊W Klubie przy ulicy Kiepury 5b od poniedziałku do piątku o godzinie 20:00.
W poniedziałku środy i piątki o godzinie 19:00 (grupa początkująca: dzieci i młodzież).
Mile widziany każdy! Niezależnie od wieku, płci, umiejętności i poziomu zaawansowania 💪🏼👊🏼🔥

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 597 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO