Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:143
Wczoraj:1397
W tygodniu:143
W miesiącu:25216
Ogólnie:2953466

Kto jest online

5
Online

poniedziałek, 18, grudzień 2017 03:56

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Aktualny 'sezon' w siłowniach, ze względu na panujące miesiące charakteryzuje się raczej byciem w okresie budowania masy mięśniowej przez bywalców. Mało kto, poza osobami, które szykują się do wczesnych startów w następnym roku, jest aktualnie na redukcji. Zima raczej nie sprzyja nadmiernemu 'wycinaniu się', więc czas ten wykorzystywany jest na podbudowanie delikatnie sylwetki pod ciepłym swetrem. I wbrew pozorom to samo tyczy się także Pań! Nie każda oczywiście decyduje się na ten krok, tu też często popełniany jest błąd. Jak to więc jest z kobietami na 'masie'?

Niektóre osoby przychodzące na trening pierwszy raz lub mające już te wizytę za sobą wychodzą z założenia, że nie potrzebują pomocy trenera. Kilka filmików na youtube, do tego jakiś artykuł w magazynie i udany trening z dobrymi efektami w przyszłości gotowy? A no nie. Gotowe to będzie raczej rozczarowanie i pytania 'co robię nie tak?'. I o ile różne ukierunkowane pod sporty siłowe lub sylwetkowe fora, filmiki kręcone przez profesjonalistów czy dedykowana prasa niosą za sobą wiedzę i warto z nich czerpać, o tyle przypadkowe artykuły w 'piśmie o firankach' czy fałszywe bannery mogą pozostawiać wiele do życzenia. Jakie 'perełki', jeśli chodzi o stwierdzenia możemy w nich znaleźć?

Czystek, zdrowy i smaczny napar, który można popijać codziennie jak herbatkę. Nie zawiera substancji psychoaktywnych tj. teina, kofeina, guarana. Nie jest moczopędny i nie odwadnia organizmu. Zawiera w swoim składzie polifenole czyli przeciwutleniacze, które neutralizują wolne rodniki. Odpowiednie są za wiele chorób i stanów zapalnych. Czystek słynie właśnie z tego powodu za środek przeciw wirusowy i odtruwający organizm ze złych toksyn.

 

Dziś wielkie święto całej naszej sekcji bokserskiej :)Swoje urodziny obchodzi legendarny szkoleniowiec, Trener Władysław Maciejewski :)Twórca spektakularnego sukcesu Karoliny Michalczuk , Łukasza Maćca spod jego skrzydeł co roku wychodzą Mistrzowie Polski i Europy.
Sto Lat Trenerze !!!!!
Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęciowej z niespodzianki jaką urządzili nasi pięściarze :)

Karolina Michalczuk, która pełni rolę trenera sekcji bokserskiej w naszym Klubie Sportowym, przez wiele lat była etatową reprezentantką Polski w tym sporcie. Zdobyła m m.in. tytuł Mistrzyni Świata amatorek, dwukrotnie została złotą medalistką mistrzostw Europy oraz wzięła udział w Olimpiadzie w  2012 roku. Jak już wspominaliśmy, 2 grudnia w hali Zespołu Szkół w Piaskach odbędzie się jej sportowe pożegnanie. Przypomina o tym także załoga portalu Nasze Miasto Lublin. 

Kontuzje to każdorazowo przykra sprawa. Poważniejsze czy lżejsze urazy, zwykłe bóle czy poważniejsze 'cierpienia' – nikt tego nie lubi. Staranna rozgrzewka, rozciąganie mięśni i dbanie o nie, poprawianie swojej mobilności.. dodatkowo dbanie o poprawne wykonywanie techniczne ćwiczeń i zabezpieczanie użytkowanego sprzętu jak należy. Mimo wszystkich tych starań kontuzje potrafią wystąpić. Nie ważne, że odpowiednio zabezpieczyliśmy ławeczkę czy technika przysiadu była odpowiednia. Występują po prostu'. 'Po prostu' nie jest napisane zwyczajnie, ponieważ nie każdemu na myśl przyjdzie zastanowić się nad..dietą.

Od małego słyszymy tu i ówdzie, że nie można żyć bez tlenu. To samo słyszymy o wodzie i niejednokrotnie w swoim życiu dowiadujemy się o jej ważnej roli dla naszych organizmów. Staramy się oczywiście dostarczać jej możliwie odpowiednia ilość, jednak nie każdy ma w nawyku posiadanie przy sobie butelki wody i nie zawsze umiemy się 'zmusić' do jej picia. Nie całe jednak jej zapotrzebowanie musimy dostarczać z butelki ! Nie zapominajmy o innych możliwościach; )

Glutamina jest aminokwasem, niezbędnym dla naszego organizmu. Jest częścią białka z którego zbudowany jest ludzki organizm. Aby zauważyć efektowny przyrost tkanki mięśniowej, glutamina jest bardzo istotna. Hamuje wydzielanie kortyzolu i bierze aktywny udział w syntezie białka mięśniowgo. Co ważne jest bardzo dobrym źródłem energii, której potrzebuje nasz organizm w ciągu dnia. Wzmacnia nasz układ odpornościowy oraz sprzyja w procesie regeneracji po treningowej.

Nowość w sprzedaży !!!
Paco Power Pre Workout Bomb w jednorazowych saszetkach po 10 gr.
Pre-workout Bomb to kompleksowa formuła przedtreningowa, której zadaniem jest przygotowanie organizmu nawet do ekstremalnego treningu.
Pre-workout Bomb to produkt zawierający dwie formy kreatyny ( monohydrat kreatyny, jabłczan kreatyny) jak również inne składniki takie ja kofeina, beta-alanina i AAKG. Suplement diety. Produkt nie polecany dla osób poniżej 16 roku życia. Produkt nie może być używany jako substytut zróżnicowanej diety, jest skierowany głównie do osób trenujących. Nie należy przekraczać porcji dziennej.

Dzień taki jak dziś w połączeniu z końcem tygodnia – z jednej strony ekscytacja weekendem i możliwością wypoczynku, z drugiej zaś wypompowanie po całym tygodniu pracy. Czas i chęć na trening jest, ale.. możliwości związane z siłą i kondycją niekoniecznie. Czasem zwykła kawa wypita w przerwie pomiędzy pracą czy obowiązkami a siłownią nie wystarczy. Czasami warto pobudzić swój organizm do działania, aby weekend rozpocząć porządnym treningiem; )

Niezależnie od tego, jaki trening mamy zamiar wykonać, czy dobry czy wręcz ekstremalny oraz jaką partie ciała ma obejmować, są składniki, które w odpowiednim połączeniu doskonale spełniają rolę wspomagania w tym. Połączenie beta- alaniny, różnych form kreatyny, kofeiny i AAKG na pewno spełni swoją rolę! Odpowiednie proporcje tych składników i dobre działanie, to idealny opis przedtreningówki PACO POWER PRE-WORKOUT BOMB. Jedna porcja przed treningiem i już nie mamy usprawiedliwienia – trzeba działać ! A więc.. zapraszamy do zakupu i życzymy aktywnego piątku; )

 

Olej kokosowy w ostatnim czasie stał się bardzo popularny. Nie tylko znalazł zastosowanie w kuchni ale również w kosmetyce. Posiada liczną gamę właściwości zdrowotnych jak i pielęgnacyjnych. Okazuje się, że jest jedynym, któy nie odkłada się w tkankę tłuszczową. Wykorzystywany jest do produkcji dużej ilości energii oraz do spalania kalorii. Oczywiście zdania są podzielone, niektórzy uważają, że olej kokosowy nie jest niczym dobrym. To jak naprawdę jest z popularnym olejem z kokosów.?

 Jak to zwykle w życiu bywa moda idzie z zachody i tym samym do kraju nad Wisłą przywitały obfite kształty z USA :)

Panie takie jak J.LO czy KKW i jej wesoła ferajna na trwałe wyznaczyły trendy nowego kobiecego piękna.
Do lamusa przeszła, wiotka wychudzona nemal chłopięca sylwetka, teraz trzeba mieć czym oddychać i przede wszystkim na czym usiąść .
O ile w kwesti biustu przeciętna Kowalska musi liczyć na chojność matki natury, gdyż operacje plastyczne do tanich nie należą, tak nad pośladkami można popracować samemu.
Zwyczajnie można je sobie wytrenować :)
Najważniejsze co potrzeba to zapał konsekwencja i ważny karnet na siłownię oczywiście do naszego Klubu :)
Pod czujnym okiem naszych Trenerów, macie szansę Drogie Panie osiagnąć wymarzony efekt jędrnych i podniesionych pośladków :)
Nie mówię, że będzie lekko ale napewno warto !!!!
Zapraszamy na treningi :D

 

Liquid Chalk firmy CAMP to wydajna i skuteczna magnezja w płynie. 
Liquid Chalk nie pozostawia białych śladów i jest bezpieczna dla środowiska oraz użytkownika. Sprawdzi się szczególnie dobrze podczas sesji treningowych na sztucznych ściankach, podczas uprawiania bulderingu, a także jako podkład pod standardową magnezję w skałach.
Magnezja Liquid Chalk, dzięki zastosowaniu specjalnej mieszaniny wody i żelu krzemionkowego pozwala na zaskakująco dużą wydajność oraz uzyskanie fantastycznego tarcia. Brak alkoholu i żywicy eliminuje niekorzystny wpływ na skórę dłoni oraz minimalizuje efekt “polerowania” się skały bądź chwytów. Liquid Chalk nie pyli się i nie pozostawia śladów, dzięki czemu oprócz wspinaczy docenią ją także osoby trenujące na siłowni oraz uprawiające pole dance.

 

Dziś swoje 19 urodziny obchodzi popularny zawodnik naszego Klubu, Kamil Wieczorek 
Brązowy medalista Mistrzostw Polski w Boksie z 2015 roku. Wielokrotny zwycięzca na licznych turniejach bokserskich.
Nieustraszony Wojownik, który oddał całe swoje serce tej dyscyplinie sportowej a także Klubowi 👊👊👊👊
Sto lat Kamiliku, życzymy Ci dalszych sukcesów 👊👊👊👊

Mamy coraz większą świadomość tego co jemy. Częściej zwracamy uwagę na makroskładniki w naszej diecie, jednak w wielu przypadkach operujemy dość ogólnymi stwierdzeniami. Nie każdy orientuje się jak często duże znaczenie w naszym organizmie mają owe składniki. Białka kojarzą nam się z mięśniami i w zasadzie tylko kwestiom z nimi związanymi przypisujemy ich rolę. Jednak to nie wszystko !

Skrajna redukcja czy też zrzucanie kilogramów bardzo szybkim tempie nie jest celem każdego. Ba, nie powinna być celem nikogo, ponieważ, aby utrzymać zdrowie naszego organizmu przy robieniu formy, powinniśmy robić to z głową. Kaloryczność posiłków powinna być zmniejszona, jednak przy dostarczaniu jednocześnie wszystkim potrzebnych nam składników odżywczych oraz witamin i minerałów. Niektórym wydaje się, że jest to bardzo skomplikowane i automatycznie musimy ucinać połowę objętości naszych posiłków i tu jest błąd! Początkowo zacznijmy od małych kroczków ;) Złym rozwiązaniem jest eliminacja dużej ilości produktów. Są jednak inne sposoby na zmniejszenie kaloryczności posiłków i nie są one wcale skomplikowane.

Nie raz spotkałam się z opinią osób, że nie potrzebują suplementacji w postaci aminokwasów, bo wedle opini swojej i domorosłego dietetyka, ma rozpisaną odpowiednią podaż białka i stamtąd właśnie pobiera ich odpowiednie ilośći.
Oczywiście wszystko prawda jeśli podejdziemy do aminkwasów w kategorii pełnych profili, które są wykorzystywane do uzupełnienia przez cały dzień.
A jak ma się sprawa z tymi okołotreningowymi ???
Czyli Bcaa i L-Glutaminą ???
Uważam, że w tym przypadku suplementacja nimi w tym czasie jest jak najbardziej właściwa.
W formie suplementu są tak przygotowane aby jak najszybciej dotarły do mięśni i co najważniejsze w łatwej do wyliczenia dawce.
Pobierając np. z mięsa nie mamy pewności w jakiej ilości zostana strqawione i przede wszystkim po jakim czasie dotrą do uszkodzonych włókien mięśniowych.
W przypadku okna anbolicznego czas ma duże znaczenie i to jest najważniejsze.
Zaopatrując się w gotowe suplementy BCAA i L-glutaminy zawasze macie pewność błyskawicznego działania :)
Serdecznie zapraszamy na zakupy.
W naszej bogatej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie.
Dostosowaną do indywidualnych potrzeb.
Niebagatelną rolę odgrywają również fachwowe porday, które są naszym znakiem ropoznawczym :)

 

autor Ewelina Wnękowska

Kolejne informacja dla wszystkich fanów boksu, a ze względu na skład Naszej załogi trenerskiej - ważne także dla Naszego Klubu! Już 2 grudnia o godzinie 18, w hali Zespołu Szkół w Piaskach odbędzie się organizowane przez Lubelski Okręgowy Związek Bokserski  "Sportowe pożegnanie Karoliny Michalczuk". Warto przypomnieć o licznych sukcesach Naszej Trenerki i docenić jej trud zarówno w swojej karierze, jak i rozwijaniu młodego pokolenia pięściarzy. W ramach tej imprezy rozegrany zostanie mecz pięściarski: Województwo Lubelskie - Województwo Pomorskie. Serdecznie zachęcamy do uczestnictwa w wydarzeniu i dostarczenia sobie wrażeń, związanych z pięściarskimi starciami!Zapraszamy!

Wczoraj w Zamościu zakończył się XIX Międzynarodowy Memoriał Bokserski im. Jerzego Suchodoła.  Daniel Wieczorek zdobył I miejsce wygrywając w finale z zawodnikiem z Białegostoku Szymonem Perkowskim.
Srebrny medal przypadł Hubertowi Rachańczykowi, który w w finale uległ na punkty Dawidowi Pytlakowi ze Stalowej Woli.
Dla Piotrka Jędrzejewskiego i pozostałych zawodników niestety nie było przeciwników. 

 

  Już dziś rozpoczyna się kolejny turniej bokserski, mianowicie XIX Memoriał Bokserski im. Jerzego Suchodoła. Walki w ramach owego memoriału odbędą się dziś (od godziny 16) oraz jutro ( od godziny 10 ) w Hali Sportowej OsiR w Zamościu. Nie zabraknie tam również zawodników z Naszego Klubu Sportowego, których do boju wyruszyło aż 13-tu ! Wiele więc walk i emocji przed Nami, trzymamy za wszystkich kciuki i czekamy na informacje dotyczące wyników walk; )

 

Niestety pewnych rzeczy nie da się w życiu uniknąć. Nikt z nas nie posiada takiej mocy sprawczej, aby aura ciepłych, letnich miesięcy trwała cały rok. Często także mimo starań i działaniom profilaktycznym także nie uda nam się oszukać przeznaczenia i mimo wszystko dopada nas choroba. Jedyne o czym wtedy myślimy, to zrobić wszystko, aby jak najszybciej wrócić do pełni sił i odzyskać samopoczucie sprzed tego okresu. Stosujemy grzecznie lekarstwa, do tego różne napary i domowe sposoby. Jak jednak odzyskać siły i wzmocnić organizm po chorobie za pomocą odpowiedniego odżywiania?

Nie każdy z nas zwraca uwagę na to, jak ważne jest czytanie etykiet i zwracanie uwagi na skład kupowanych produktów. Często z braku czasu zakupy robimy w biegu, wrzucając do koszyka różne produkty. Osoby, które dbają o swoją dietę i sylwetkę lub zwracają uwagę na zawartość różnych składników w produktach często także dają się nabrać! Czy wszystkie produkty, które kojarzą nam się raczej z innym składem, taki właśnie posiadają?

Z braku chęci zgłębiania wiedzy na pewne tematy oraz braku konkretnych informacji i z wierzenia w pogłoski często wynikają różne nieprawidłowości. Osoby, które nie są zorientowane w danym temacie często sugerują się popularnym zdaniem na jakiś temat lub w nieświadomości demonizują sprawę i czerpią ze stereotypów. Podobnie ma się sprawa z postrzeganiem oraz nie rozróżnianiem przez niektórych odżywek, suplementów, a także sterydów. Wielu rodziców młodzieży, która uczęszcza na siłownie zdecydowanie zabrania im przyjmowania suplementów czy odżywek. Czy to dobre rozwiązanie?

Motywacja zarówno do aktywności fizycznej, jak i trzymania diety, a nawet zwykłego wychodzenia z domu w dni takie, jakie spotykają nas aktualnie jest dość ograniczona. Mniej promieni słonecznych, niższe temperatury, wiatry i deszcz, a w kwestii diety – mniejsza dostępność ulubionych, kojarzących się z ciepłem, letnich produktów.. Dodatkowo ubieramy się już cieplej i nie wystawiamy swojego ciała na słońce, co często budzi w nas poczucie, że możemy sobie troszkę popuścić. Ale czy koniecznie jesienią musimy przybierać na wadze?

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin

 























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 570 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO