Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:677
Wczoraj:1717
W tygodniu:2394
W miesiącu:25189
Ogólnie:2865429

Kto jest online

19
Online

wtorek, 17, październik 2017 13:21

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Początek września, a w zasadzie jego połowę mamy już za sobą. Mrugniemy okiem i w kalendarzu pojawi się już październik, co oznacza, że zarówno rok szkolny jak i akademicki szły bedą pełną parą. Jak to zawsze bywa, wszyscy oczywiście z trwającym dłuzej lub krócej, w zależnosci od przypadku, zapałem do pracy. Nasze placówki odwidzają osoby w różnym wieku, również uczniowie i studenci, którym- tak jak i również osobom pracującym- potrzebna jest wytrzymałość na obciążenia w postaci duzej ilosci przyswajanych informacji dziennie. Nasz mózg powinien być w dobrej formie, aby podołać tym wszystkim wyzwaniom i móc być w pełni skupionym. Z treningami na siłowni najczęściej wiąże się dieta i tak jak na kondycje całego organizmu, jej jakość i dobró ma wpływ także na nasz mózg. Jak odpowiednio ją kompletować, aby go wspomóc?

Kolejni nasi kadrowicze, tym razem juniorzy) w drodze na konsultacje szkoleniowe w Białymstoku :)
Podobnie jak Michał Soczyński, obaj zawodnicy Kajetan Kalinowski i Piotrek Jędrezjewski wystąpia na rozgrywanym już w ten weekend w białoruskim Grodnie meczu Polska - Białoruś.
Wojna !!!!

Już dzisiaj Michał Soczyński wyrusza do Białegostoku konsultacje szkolenowe organizowane dla zawodników Kadry Narodowej Seniorów.
Na weekend zaś zaplanowany w Grodnie jest międzypaństwowy mecz Polska- Białoruś.
Trzymamy kciuki !!!!

 Nie każdy podczas treningu zastanawia się nad tym, co konkretnie dzieje się z jego ciałem. Dźwigamy, machamy obciążeniem i po jakimś czasie widzimy efekt – jednak nie każdy orientuje się jak on powstaje. Dodatkowo, w każdej sytuacji życiowej nasze mięśnie ze sobą współpracują i są zsynchronizowane, a tym bardziej podczas treningu. Mikrourazy powstające w mięśniach to jeden z czynników ich wzrostu, podczas wysiłu dochodzi również do napięć mięśniowo- powięziowych, często właśnie napięcie mięśni po treningu jest przyczyną bólu lub może doprowadzić do kontuzji. Nasz zakres ruchowy także może być ograniczony w wyniku sklejenia struktur mięśniowych, a nikt z nas tego nie pożąda. A co może ograniczyć te wszystkie negatywne zjawiska? Wiadomo,ze rozciąganie.

 Sezon wycierania nosa można uznać za otwarty – nie jedną osobę w ciągu dnia spotkać możemy 'pociągającą' z chusteczką w ręku, z przeziębionym gardłem czy gorączką. Zmienna aktualnie pogoda serwuje nam w niektórych dniach idealne warunki do rozwoju wszelkich przyczyn naszych chorób. Skutkuje to złym samopoczuciem i obleganiem apteki. Wśród różnych pudełek ze specyfikami często spotykanym produktem są wszelkie wersje witaminy C. Okazuje się jednak, że w czasie trwającego przeziębienia może ona skrócić jego czas jedynie o około 8-14%.. może więc warto zapobiegać niż leczyć?

Już jutro w Białymstoku odbędą się konsultacje szkoleniowe organizowane dla zawodników Kadry Narodowej Seniorów a także konsultacji szkoleniowe dla zawodników Młodzieżowej Kadry Narodowej 17-18 dotyczące startu meczu Białoruś - Polska w Grodnie (Białoruś) w terminie 15.09-17.09.2017.
Powólanie z naszego Klubu otrzymali ;
Michał Soczyński – waga 81kg (senior),
Piotr Jędrzejewski – waga 69 kg (junior)
Kajetan Kalinowski – waga 81kg (junior)
Panowie trzymamy kciuki w weekend !!!!

 

 Psychologia ma ogromną moc w zasadzie w każdej kategorii. Nasze podejście i umiejętność odpychania od siebie pewnych faktów lub zbyt mocnego ich przyswajania ma bardzo duże znaczenie. Często umiemy się bardzo sprawnie usprawiedliwiać, szukać wymówkę, ale niestety u większości społeczeństwa ma to miejsce głównie z pewnego rodzaju negatywnym wydźwiękiem. Nikt z nas nie tłumaczy się z wysportowanej sylwetki, duże ilości treningów czy pracoholizmu w jakiejkolwiek formie. Nikt z nas zresztą nie musi się z niczego nikomu tłumaczyć. Jednak w kwestii np. dodatkowych kilogramów, z którymi sami czujemy się źle, lubimy wymyślać różne usprawiedliwienia, próbując udawać, że nam to nie przeszkadza lub nie jest naszą winą.

 

Wielbicieli czekolady nie brakuje, ale rozpoczynając dietę dobrze wiemy, że na czekoladę nie ma miejsca w naszym jadłospisie. Ale jak jest z tą czekoladą gorzką, czy jej też nie możemy jeść? A może posiada jakieś cenne właściwości o których nie mamy pojęcia. 

Weekend obfitował w świecie kulturystyki i fitness w bardzo ważna wydarzenia, które zgromadziły wielu uczestników; ) EXPO XXI w Warszawie aż wrzało, ponieważ targi FIWE oraz towarzyszące im Debiuty Summer Edition, a także Grand Prix Polski w Kulturystyce i Fitness to dość spora kumulacja, jak na jedno miejsce i dwa dni wydarzenia. Podczas odbywających się tam zawodów sportów sylwetkowych wystartowało wielu uczestników, reprezentujących kluby sportowe z całej Polski. PACO- wiczów także nie zabrakło.

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami reprezentantów PACO

 Wszędzie te suple i suple, półki zastawione, w oczach mieni się od etykiet i różnych nazw, składów procentowych – muszę się jawnie przyznać, ze takie było moje pierwsze wrażenie na widok tła za ladą w siłowni. I nie mowa tu tylko o początkujących osobach w ogóle nie zorientowanych czym są te wszystkie produkty. Często nawet osoby stosujące suplementy, przy wprowadzaniu nowego produktu nie wiedzą jaki ma on skład. Tak jak i dieta, suplementacja, aby działała musi być odpowiednio skomponowana. Zaczynamy powoli sezon na powroty do aktywności na siłowni po wakacjach. Niektórzy nowicjusze po zakupieniu torby i wszystkich akcesoriów zamiast założyć karnet, pierwszym krokiem jaki czynią jest pójście po suple. Nie zawsze jest to dobre rozwiązanie. Dlaczego? Dowiedzmy się, jak prawidłowo je dobrać.

Z Anią znamy się ze szkoleń Sylwetki, gdzie pod okiem Trenera Leszka Michalskiego przygotowywała się i przygotowywuje do tegorocznych Mistrzostw Polski Weteranów i Juniorów :)Swoją przygodę ze startami rozpoczęła w ubiegłym roku gdzie była o krok od wielkiego finału. Ostatecznie sezon zakończyła na 3 miejscu na zawodach Grand pri w Ossa :) Zmotywowało ją to tylko do jeszcze cięższej pracy, czego efekty widzimy na zdjęciach :) Aniu forma rewelacja i do zobaczenia na Mistrzostwach :)

 

„Najtrudniejszy pierwszy krok...” coś w tym jest, trudno jest się przełamać do działań z którymi może nigdy nie mieliśmy styczności. Dieta, ćwiczenia możliwe, że kiedyś tego nikt z nas nie brał pod uwagę, ale może nadejść taki czas, że coś potrzebujemy zmienić w naszym wyglądzie. Nie chodzi tylko o postanowienia wiosenne, sylwestrowe czy noworoczne, tego pragniemy może i cały czas. Chcemy coś w sobie zmienić ale, no właśnie czas, chęci i zapał jest mały. Przecież utrzymanie diety nie może być takie trudne. Wiadomo wiele wyrzeczeń i zero podjadania. Jak wkońcu zacząć podjąć ten radykalny krok po wymarzone ciało?

Wyrzuty sumienia związane z opuszczaniem treningów dopadną każdego bywalca siłowni czy to z dłuższym czy krótszym stażem, prędzej czy później. Brak motywacji i kopa do działania przykleja nas do kanapy lub łóżka, początkowo upajamy się tym stanem, aż w końcu przychodzi TA myśl i zaczynamy mieć wątpliwości, czy opuszczenie treningu było dobrym pomysłem, zwłaszcza jeśli nie jest to pierwsza taka sytuacja. Każdy może mieć słabszy dzień, ale może stać się to niepokojące lub frustrujące, jeśli brak motywacji i siły pojawia się częściej. Mamy wtedy delikatne poczucie winy, chodź często sami nie wiemy dlaczego nas to dopadło. No właśnie.. czy zawsze jest to kwestia tylko i wyłącznie lenistwa czy reakcja naszego organizmu na jakieś czynniki, które wystarczy zniwelować i wszystko wróci do normy; )?

Zastanawiamy się jak często ćwiczyć. Zaczynając naszą przygodę z siłownią często nurtuje nas to pytanie. Ile razy w ciągu tygodnia i jaki czas musimy wygospodarować sobie w ciągu dnia, aby zrobić dobry trening. Każdy z nas wie o tym, że aktywność fizyczna jest bardzo istotna w naszym życiu. Warto pamiętać o tym, że niedobór oraz nadmiar treningów może nam zaszkodzić. Należy zachować zdrowy rozsądek z ćwiczeniami na początku naszej przygody, a niekiedy gdy nasz sportowy duch trwa już bardzo długo. Ważne jest to aby zachować zdrowy rozsądek, a także słuchać naszego ciała, które doskonale nam podpowiada czy jest za dużo, czy za mało ruchu.

 Mit na temat przyjmowania nielegalnych środków wśród osób uczęszczających na siłownie słyszało większość z nas. Wiele osób, które nigdy nie przekroczyły nawet progu sali twierdzi,że niemożliwe jest zbudowanie porządnych mięśni bez 'kombinowania'. Nie każdy ma jednak świadomość, że ważną rolę zaczynają w pewnym momencie odgrywać suplementy oraz kreatywny rozum, który potrafi wykorzystać naturalne środki. Odpowiednia dieta oraz to co daje nam natura – jest to kluczowe. Jednym z takich rozwiązań jest Tribulus terrestris, który wykorzystywany jest jako środek podnoszący poziom hormonów anabolicznych, a więc wpływających na wzrost mięśni.

Po rozrywkowym lecie czas przygotować się do kolejnych wakacji :)A jak masa to przede wszystkim odżywka węglowodanowo-białkowa, czyli popularny gainer :D Przy doborze tej odżywki, zresztą jak każdej innej nie należy polegać wyłącznie na opinii kolegi, który sam na sobie sprawdził.
Wybór odpowiedniego gainera to kwestia dość indywidualna w głównej mierze uzależniona do typu budowy a co za tym idzie szybkości przemiany materii. Innego gainera będzie miał ektomorfik a innego endomorfik. Dobór będzie również uzależniony od aktualnej diety osoby chcącej się zaopatrzyć w taką odżywkę a także stylu życia. Regularność posiłków też ma swoje znacznie.Wszystko to warto przedłożyć osobie, u której zamierzacie zaopatrzyć się w gainera tak aby wybór był przysłowiowym strzałem w 10 ;)Serdecznie zapraszamy do naszych punktów handlowych, gdzie możecie liczyć wyłącznie na profesjonalną pomoc najwyższej jakości :)
Serdecznie zapraszamy do sklepów Paco Athletic Shop znajdujących się ;

🏆 1-go Maja 12 

🏆Galeria Olimp, Spółdzielczości Pracy 32

Klubów Sportowych Paco:
🏆 Zana 72
🏆Kiepury 5b

 

Od lat trzymamy te same satysfakcjonujące Was ceny karnetów, dbając przy tym o najwyższą jakość usług :)W naszych Klubach jako jedynych w Lublinie możecie liczyć na bezpłatną pomoc Trenera, który pomoże w Waszych pierwszych krokach na siłowni a także poprowadzi odpowiednio treningi, dobrane idealnie do Waszych potrzeb :) Oprócz tego nasze barki są tak wyposażone, że na miejscu możecie dobrać odpowiednią suplementację przed i po treningową :) Na miejscu przygotowujemy pyszne koktajle węglowodanowe, węglowodanowo-białkowe i białkowe :)Koszt to tylko 4 zł !!!! Serdecznie zapraszamy :)

 

Często słyszymy pytania, ile ważysz ile już spadło kilogramów. Kiedyś waga była wyznacznikiem, tego jak „wyglądamy” jak się czujemy. Po kilku latach waga stała się w jakimś stopniu mitem. Nie jest już tak ważna i ludzie w końcu zauważyli, że waga poniekąd kłamie. Nie warto jest się ważyć codziennie, z myślą, że już spadł 1 kg w dół, jest to złudne. Przecież waga nam nie powie, czy poprawiliśmy swoją formę, zyskaliśmy więcej siły czy czujemy się w swoim ciele o wiele lepiej. Teraz liczy się co innego, a dokładnie to mierzenie wszystkich partii ciała. Nie jest to trudne, a efekty naszej ciężkiej pracy zauważymy gołym okiem.

 Uwaga! Uwaga! Od 11 Września ruszają Zajęcia Bokserskie, które prowadzić będzie Karolina Michalczuk. W VII LO IM. MARII KONOPNICKIEJ W LUBLINIE PRZY UL. FARBIARSKIEJ 8.TRENINGI ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ W PONIEDZIAŁKI, ŚRODY I W PIĄTKI O GODZINIE 17:30. SERDECZNIE ZAPRASZAMY!! 
 

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy



















 







Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 550 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO