Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:297
Wczoraj:1039
W tygodniu:2332
W miesiącu:2332
Ogólnie:4283673

Kto jest online

4
Online

środa, 03, marzec 2021 04:55

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Picie napoi izotonicznych jest szczególnie zalecane w trakcie długotrwałego wysiłku fizycznego. Pozwalają one łatwo nawodnić organizm. Zawierają odpowiednią kombinację składników mineralnych, które regulują gospodarkę wodno-elektrolitową oraz pracę mięśni oraz węglowodanów. Skutecznie uzupełniają tracone z potem elektrolity, których niedobory mogą prowadzić do skurczów mięśni. Zapewniają utrzymywanie stałego poziomu glukozy we krwi i zapewniają ciągłe uzupełnienie energii traconej podczas wysiłku, co opóźnia wystąpienie objawów zmęczenia...

Do izotoników często dodawane są witaminy z grupy B, które biorą udział w procesach uwalniania energii. Napoje izotoniczne warto jest także pić w każdej sytuacji, w której obficie się pocimy i grozi nam odwodnienie. Napoje izotoniczne zawsze pijemy zanim poczujemy pragnienie, bo ono już oznacza odwodnienie. Chroni to przed obniżeniem się poziomu elektrolitów we krwi, a przez to przed spadkiem naszej wydolności. Ilość wypijanego płynu zależna jest od indywidualnego zapotrzebowania, intensywności i czasu treningu oraz temperatury i wilgotności otoczenia. Pocąc się bardzo intensywnie powinniśmy przyjmować około 0,5 litra napoju na godzinę. Pijemy często, małymi łykami.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 

















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 644 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO