Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:645
Wczoraj:814
W tygodniu:1459
W miesiącu:5454
Ogólnie:4505127

Kto jest online

8
Online

wtorek, 07, grudzień 2021 20:36

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





LUBIKA




Ćwiczenia na równowagę nie tylko poprawiają koordynację ruchową, ale także wzmacniają mięśnie głębokie. Mięśnie te odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy oraz zapobieganie urazom. A im lepsza jest równowaga mięśniowa, tym mniejsze ryzyko kontuzji i przeciążeń. Ćwiczenia na równowagę powinny znaleźć się w planie treningowym każdej osoby aktywnej fizycznie. Bez względu na to jaką dyscyplinę uprawiamy odpowiednia stabilizacja ciała zwiększa efektywność wykonywanych ruchów i zapobiega kontuzjom...

Ćwiczenia na równowagę powinny wykonywać również osoby mniej wysportowane, które chciałyby zadbać o prawidłową postawę i zapobiegać bólom kręgosłupa. Trening równowagi w tym przypadku może pomóc w wyrobieniu właściwych nawyków ruchowych. Przykładowe ćwiczenia na równowagę to między innymi; stanie na jednej nodze, przysiad na palcach, passe zamknięte i otwarte, jaskółka, ćwiczenia z piłką gimnastyczną, wykroki na jednej nodze.
Oprócz tego, bardzo dobrym sposobem na poprawę równowagi i wzmocnienie mięśni głębokich jest trening z bosu. Stanie na bosu to dobre ćwiczenie koordynacyjne, ponieważ wymusza na mięśniach pleców, brzucha i nóg ciągłe napięcie w celu utrzymania równowagi.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 


















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 598 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO