Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:583
Wczoraj:760
W tygodniu:5214
W miesiącu:18568
Ogólnie:4469772

Kto jest online

9
Online

niedziela, 24, październik 2021 19:44

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





LUBIKA



Intensywny trening prowadzi nie tylko do spalania dużej ilości kalorii, ale także zużycia glikogenu w mięśniach. Co więcej, w jego wyniku dochodzi do mikrouszkodzeń mięśni, które potrzebują białka do odbudowania się. Posiłek po treningu ma za zadanie uzupełnić ważne substancje niezbędne do prawidłowej pracy organizmu.

Po wysiłku warto sięgnąć po produkty z dużą zawartością białka. Może to być mięso lub ryba jako składnik obiadu lub kolacji, a także jogurt, twarożek, odżywka białkowa czy baton proteinowy.

 

Ponadto można zadbać o dostarczenie sobie węglowodanów, najlepiej korzystając przy tym ze zdrowych źródeł. Można sięgnąć po owoce lub dodać do obiadu ryż czy makaron pełnoziarnisty.

Nie powinno się za to pomijać posiłku po treningu, nawet jeśli ćwiczymy wieczorem. Warto spożyć w takim przypadku choćby lekką kolację.

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 


















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 706 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO