Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:585
Wczoraj:835
W tygodniu:5101
W miesiącu:23600
Ogólnie:4120004

Kto jest online

4
Online

sobota, 26, wrzesień 2020 17:34

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Dzięki treningowi na wytrzymałość poprawimy swoją wydolność, szybkość i zwinność. Ćwiczenia, które powinniśmy wykonywać to kardio, czyli biegi, poskoki, przeskoki o wysokiej intensywności z krótkim odpoczynkiem pomiędzy seriami. Trening na wytrzymałość oprócz poprawy kondycji zwiększy również poziom koordynacji ruchowej. Z treningiem na wytrzymałość zazwyczaj kojarzy nam się bieganie, ten rodzaj wysiłku pomaga w przyzwyczajeniu naszego...

organizmu do pokonywania dłuższych dystansów w krótszym czasie. Ale jeżeli nawet nie biegamy warto jest pracować nad wytrzymałością. Osoby o większej wydolności fizycznej są zdrowsze, szczuplejsze, rzadziej zapadają na choroby układu krążenia i nie męczą się przy wykonywaniu codziennych czynności. Oprócz tego są również lepiej dotlenione, przez co mają więcej energii i rzadziej się męczą. Aby skutecznie poprawić swoją wytrzymałość musimy ćwiczyć co najmniej 6 tygodni.

 

 



 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 628 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO